De “dienstmededeling”.
sks doet een “dienstmededeling“, en wat voor een ! (mirror)
22 Mar
Dienstmededeling
admin in SCA-SKSPersoonlijke vete’s worden hier niet op SCA/SKS uitgevochten. Wij zijn dit blog niet begonnen om Yvonne te laten afmaken door een aantal personen (lees pedo’s en pedo vrienden en verraders) .Wij worden er scheitziek van, van al die betweters. Was zelf een blog begonnen tegen deze ranzige gasten als jullie het beter weten. Wij vechten tegen pedofielen die onze kinderen misbruiken en een trauma bezorgen. Yvonne is de grondlegger van SCA/SKS en helpt ons mee. Dankzij haar hebben wij nu een eigen server. Heb je wat aan haar te vertellen mail het naar sca.sks@gmail.com maar stop met dat kinderachtige haantjes gedoe ! Dit is een mededeling er wordt geen commentaar toegelaten
Ad
Nu ben ik nooit hart- of hersenchirurg, patholoog-anatoom of zulks geworden; maar ik blijf het leuk vinden zaken te ontleden; zullen we dit dan ook maar eens met dit `literaire` werkje doen ?
Persoonlijke vete’s worden hier niet op SCA/SKS uitgevochten.
Laat ons eens al die persoonlijke vetes verwijderen bij sks, wat blijft er dan nog over van het blog ?
Dit is natuurlijk géén persoonlijke vete, dit is bestrijding kindermisbruik !
(mirror 1 2 3 4 5 6 )
Al die artikeltjes gewijd aan Mart Hauser hebben ook niets van doen met een persoonlijke vete; en zo staat dat blog er vol van.
Nu; om een vete `uit te vechten` dienen er toch minstens twee participanten te zijn; anders vecht je in je eentje en dat schiet ook niet op, niet waar ?
Nee Ad; vetes mogen rustig op sks uitgevochten worden, maar wel eenzijdig….van sks uit en niet naar sks toe.
Wij zijn dit blog niet begonnen om Yvonne te laten afmaken door een aantal personen (lees pedo’s en pedo vrienden en verraders) .
We krijgen hier de keuze; wat ben je als je commentaar hebt op van hertum ? Toch missen er een paar `categorieën` zoals zelfstandig denkende mensen, criticasters, intelligentia en meer van die `zooi`.
Maar goed, sks maakt héél duidelijk hoe men mensen met kritiek benadert en betitelt. Nu kan Ad gerust zijn, van hertum is zeer wel in staat om zichzelf zwart te maken, daar heeft ze niemand voor nodig (nu voor uit dan, misschien hen die haar op haar fouten wijzen).
Wij worden er scheitziek van, van al die betweters.
Dit zijn dan de woorden van `het personage dat ALLE wijsheid ter wereld in pacht heeft`.
Een soort van `Calimero`; kent u die nog ? “Zij zijn groot en ik is klein !” En in dit geval: “Wij weten alles en jullie weten niks !”
Hoe `schijtziek` denkt men bij sks dan dat anderen worden van hun gedoe ? De ongenuanceerde beschuldigingen, de schofferende redactionele commentaren, de bedreigingen en schendingen van diverse wetten ? Het blijft frappant dat, terzake misbruik deskundigen, ooit zich ingezet voor sks; daar gillend vandaan gerend zijn. Zijn dit dan ook `betweters` ?
Was zelf een blog begonnen tegen deze ranzige gasten als jullie het beter weten.
Hoe `goedkoop` wil je van repliek dienen ? Is dit niet een `kleuterschool-mentaliteit` bij uitstek ?
Wij vechten tegen pedofielen die onze kinderen misbruiken en een trauma bezorgen.
Kijk; dit doel staat als een huis. Voorwaar: “pedofielen die onze kinderen misbruiken en een trauma bezorgen”. Maar helaas zijn dit slechts woorden, de praktijk leert dat sks zich voornamelijk concentreert op dat kleine handjevol mensen welke er voor uit zijn gekomen pedofiele gevoelens te hebben; laten we zeggen de groep welke in principe het minste risico vormt voor kinderen. Of dacht men bij sks echt dat een kindermisbruiker zijn intenties op het internet zal verkondigen ?
En passant `vecht` sks dan ook nog even tegen een ieder die kritiek levert of zich afwendt van sks en dat allemaal onder het mom van bestrijding kindermisbruik.
Dankzij haar hebben wij nu een eigen server.
De hoeveelste al en in welk (kort) tijdbestek ?
Heb je wat aan haar te vertellen mail het naar sca.sks@gmail.com maar stop met dat kinderachtige haantjes gedoe !
Nu moet Ad even heel eerlijk zijn en erbij vermelden dat, als het (persoonlijk) mailtje te gebruiken is om even lekker op af te kunnen geven op het sks-blog, dit dan gepubliceert wordt.
“…kinderachtige haantjes gedoe ..” Doelt Ad nu op de redactionele commentaren die steeds op reacties bij sks geplaatst worden of doelt Ad nu op de comments van mensen die zich aangevallen voelen door sks en zich verdedigen ?
Dit is een mededeling er wordt geen commentaar toegelaten
En daarom staat de `commentaar-box` open onder het artikel.
Teena-Lady op z`n plaats….dan mag u hier even hartelijk, buikschuddend en onbedaarlijk om lachen.
Nu is dit niet zo `wereldschokkend` nieuws, het grootste deel van de commentaren welke enigzins zin hebben, een discussie proberen te starten of enigzins als kritiek uitgelegd kunnen worden, worden sowieso niet door gelaten of verwijdert. Niks nieuws onder de zon dus.
Daarbij; als er commentaar geleverd dient te worden dan doet men dat liever via dit weblog, per slot wordt er hier niet gemodereert, geen reacties verwijdert (een enkele uitzondering daar gelaten daar ook wij ons weblog `gezond` willen houden en proberen te voorkomen dat het een `spreekbuis` wordt voor ongewenste personen of men zich `bezondigt` aan juridisch laakbare zaken).
Oei, oei Ad; ik heb bijna alles gehad uit jouw artikeltje, niet waar ?
Ja, je hebt gelijk, slechts één zin die ik `overgeslagen` heb.
Yvonne is de grondlegger van SCA/SKS en helpt ons mee.
Yvonne, de `ruggegraat` van sks…..maar dan ook een van de enigste waarvan men kan zeggen dat ze er vanaf het `eerste uur` bij was; de rest………..
…………….zijn nu `pedovriendjes` en `-vriendinnetjes` en/of `verraders`.
Je kunt je serieus afvragen wat deze mensen toch bezielde om sks de rug toe te keren; nog serieuzer kun je je afvragen waarom zoveel oud-leden in opstand komen tegen sks.
Aan sks kan het niet liggen, want die worden `schijtziek` van al die `betweters`.
En daar zit je dan op de vroege Paaszondagmorgen, met vragen….waarom…oh waarom….wie is er hier nu dom ?
Vrolijke Paashaas-eier-zoek-dagen mensen !
The Boss

Muhahahahahahaha….owh mijn Paadagen kunnen nu niet meer stuk !
Sloot ik af met: “…waarom…oh waarom…wie is hier nu dom ?”
Mag ik constateren dat sks de `gewraakte dienstmededeling` toch maar verwijdert heeft !!
En schijnbaar is `de dooi` ingezet, reactie na reactie verdwijnt bij sks als sneeuw voor de zon !
Zo staat er een uitgebreide reactie van Christa….en zo staat er niks.
Dit is héél integer handelen, iets zeggen (schrijven) om dan naderhand snel weer te verwijderen zodat je geen verantwoording hoeft af te leggen over hetgeen je verkondigde.
Nog vragen waarom men het sks-blog na dient te lezen met één vinger op de `printscreen-toets` ? Per slot doet men dat toch altijd bij zulks `betrouwbare` sites !
The Boss
Ware Houdini’s zijn het daar bij sca-sks.
Zo heb je iets….
POEF
En weg is ‘t….
BigBoy
Ik vond de titel alleen al erg grappig. Dienstmededeling, ik zie de memo’s, interne mails, punt op vergaderingen, spoedzittingen e.d. al rondvliegen, van de werkvloer tot aan de top uiteraard.
Alleen jammer dat ik nimmer een beleidsnotitie zag, geen missie en visie.
zelfs de operatie is een chaos. Wanorde.
BigBoy
Een nieuwe dienstmededeling op SKS :
Omdat de boog niet altijd gespannen kan staan, zij wij helaas genoodzaakt om (tijdelijk ?) afscheid te nemen van Christa. Wij danken haar voor haar tomeloze inzet, en wensen haar en haar gezin de rust en kalmte toe die ze verdient. Dank je Christa namens alle redactie leden van SCA.SKS, en we hopen toch af en toe een reactie van je te mogen ontvangen.
Ik had het ook ergens anders neergezet maar past hier veel beter


Daar gaan ze weer bij bosjes gaan ze sks verlaten
Een prettig pasen iedereen
we ontvingen een e-mail met deze url: http://rapidfire.punt.nl/?id=414752&r=1&tbl_archief=&
Bedoel je deze Freyja? http://reageer.chocoforum.com/sca-sks-f1/alles-was-onder-controletotdat-t64.htm
Ik vind het een hele verstandige keuze van Christa!
Rare in de mededeling vind ik dat ze hopen haar nog eens te zien posten?!?! Terwijl er gister NIET 1 van haar werd doorgelaten!!
@ Peter: Leuke url
Oh jee… Christa ook al uit de gratie?
@0013
is dat de wet van drie?
Drie witte heksen die gelijktijdig vertrekken?
Ik mag die wet van drie wel
JEC
Ik hoop dat Christa even aan haar zelf gaat denken en uiteindelijk alle leugens van Vodde gaat inzien. Moet eerlijk zeggen dat ik het knap van haar vind dat zij het open en bloot voor Freija heeft opgenomen. Klasse!
S.
Christa heeft nog nooit een blad voor de mond genomen. Dat wisten wij ‘hiero’ allemaal allang. Of we het nou met haar eens waren of niet, ze bleef eigenlijk altijd bij haar standpunt.
Heel even hebben we kunnen constateren dat Christa af en toe niet de Christa was zoals wij haar kenden ‘hiero’. Wellicht dat dit de momenten waren waaronder onder haar naam gepost werd door iemand anders… PowerKa of Vonne bijvoorbeeld…
Hoe het ook zij, ze heeft nu de enige juiste beslissing genomen en wat ze bij SKS ook voor onzin naar voren dragen als excuus voor het vertrek van Christa… Wij weten wel beter.
@0013
Tis veel beter dat Christa daar weg is en ja ik weet wel zeker dat Yvonne de naam Christa gewoon gebruikte dat kan je op je vingers na tellen.
Dan hoop ik dat Yvonne ook Freya met rust laat..
Nou, het viel me wel afentoe op dat Christa geen blad in de mond nam tegen “de anderen”, maar WEL heel omzichtig en ‘netjes’ was als ze kritiek had op de werking en het waarheidsgehalte van SKS. Dan bedoel ik niet recent, maar in de afgelopen maanden.
Of zou dat zijn omdat berichten met sterkere kritiek steevast weggehaald werd? (Ik heb het nog niet gezien.)
Afijn… ik zag in het commentaar hier “POEF” staan, en ik dacht: ik zal mijn persoonlijke voorbeeldjes van “POEF” ook weer eens hier neerzettenm, voor wie het wil weten… http://roderik.muit.nl/yvonne_van_hertum_sks#comment-922
Leuk artikel Roderik; het onderbouwt perfect hetgeen wij hier altijd verkondigen.
Ook bedankt voor de woorden richting TeamLEON, komende van jou bezie ik deze als een compliment.
Regards;
The Boss
Als ik Christa was zou ik ook gewoon het contact verbreken met Yvonne. Want nu gaat Yvonne elke dag bellen met je Christa net zolang tot je dr gek van word..
JEC??? wat is het verschil tussen een witte en een zwarte heks
Ik ken het verschil namelijk niet
Met witte heksen bedoel ik vrouwen die zich verdiept hebben in de wicca en andere stromingen en hun gaven gebruiken voor goede en mooie daden Freyja.
Zwarte heksen daarentegen…
Nou ja, je kent yvonne
JEC
Neen ben ik niet met je eens Yvonne kan zich geen heks noemen geen witte noch zwarte want echte heksen gaan niet undercorver en halen niet deze dingen uit een heks laat de mens in zijn of haar waarde
Heks betekend wijze vrouw en is Yvonne dat?
Freyja said this on maart 31, 2008 bij 12:17 am
Maar Christa zeer zeker wel. Ik ken haar en jullie niet wat jullie ook over haar schrijven.
Het is een heks in hart en nieren en zeer rechtvaardig op haar manier en beheert de magie der heksen zeer goed.
Mooi gesproken Freyja, maar ik heb een vraag aan je.
Je zegt:
Dan zou dit dus willen zeggen dat er iets aan `haar manier` niet klopt. Je kunt me niet wijs maken dat het ongenuanceerd beschuldigen, belasteren en beschimpen, het meewerken aan verspreiden van leugens en onwaarheden (althans hier bewust in participeren) rechtvaardig is.
De geestelijke die joeg op heksen vond ook dat hij rechtvaardig bezig was, en vanuit zijn perspectief (lees zijn manier) bezien klopte dit ook. Maar was dat wel zo rechtvaardig ?
Of wat te denken van al die soldaten die de orginele bevolking van Amerika (ik heb het nu over het gehele continent) opjoegen, uitmoorden en opsloten ? Voor al die mensen was het rechtvaardig wat er gebeurde, wat men deed; rechtvaardig vanuit hun manier…..maar niet bezien vanuit het grotere perspectief dat respect voor het leven heet.
The Boss
Freya, met alle respect maar wijs me één item aan waar Christa “de mens” in zijn of haar waarde laat.
En dan bedoel ik “De Mens”. Niemand uitgezonderd.
Ik quote even een paar frasen van Christa’s hand:
Christa zei, 30 March, 2008 om 22:39
Bokkekop heeft zijn bi-vriendinnetje in gezet…
Wat is de meerwaarde van het feit dat wij nu weten dat de vriendin van iemand die zich Azazel noemt, bi-seksueel is?
Waarom wordt deze Azazel “Bokkekop” genoemd?
Christa zei, 28 March, 2008 om 23:39
Juistem, en daarom krijgt hij die ook niet van mij…aandacht.
Die imbeciel is namelijk met elke aandacht tevreden als zijn naam maar ter sprake komt..
Tis een karikatuur van topformaat..niet meer en minder..
Verspil ik geen energie aan…
Maar vervolgens staat er twee comments verder:
Christa zei, 29 March, 2008 om 0:45
Mijn motto is ook een dag niet gelachen is een dag niet geleefd..
Maar dan wel om een gezond soort iets om te kunnen lachen..
En daar valt Ricardo plus zijn gemoggel en Hitler verering niet onder..
Zie daar nu echt de lol niet van in…vind het ronduit ziekelijk en zeer zeker ook walgenlijk zoals ik die hele pedo walgenlijk vind ..
Maar ieder zijn meug…ik kijk een stukje verder wat dat Hitler gedoe betrefd en hoe dat op bepaalde mensen over komen/treffen kan …
Dus toch weer energie aan verspild. Een uur later zelfs alweer.
Christa zei, 30 March, 2008 om 22:06
[…]En zo krijgt D. helemaal niet de rust waar ze naar verlangt…
En juist daar gaat SKS toch voor??
Al help ik hem net zo lief nu nog even om zeep…[…]
Dus iemand met liefde om zeep helpen is hetzelfde als “iemand in zijn waarde laten”?
Als dat zo is, dan rechtvaardigt deze stelling gelijk alle oorlogen die op dit moment, waar ter wereld dan ook, plaatsvinden.
De foto van D.K., die ze in hetzelfde topic via een url laat zien getuigt overigens ook niet echt van “iemand in zijn waarde laten”
Een heks met goed inzicht is ze ook niet, getuige de volgende quote van Christa:
Christa zei, 10 December, 2007 om 1:45
Enuh..Martine…tis geen gezicht vanaf die galerij waar je woont om in zo een zooitje naar binnen te kijken door dat ène spleetje
Ik snap dat je al je energie in Vonne stopt…maar laat je huishouden er nu niet onderdoorgaan….lijkt wel een zwijnenstal….zeker gezien de geurtjes die ik erbij op pik .
Wanneer heb je je koelkast voor het laatst schoongemaakt?
Wat een kristallenbol allemaal niet ziet
Oeps… verkeerde keuken… verkeerde galerij… verkeerde STAD… verkeerde PROVINCIE!
Christa zei, 19 January, 2008 om 19:02
“Martine dacht zeker dat ze dans zou ontspringen? lache!”
Martine had waarschijnlijk ook gedacht dat zij het meest orginele item had betreffende van “iets” bevrijd te worden, te lezen bij het dwarsgroningen.web-log.nl
Ze wilde namelijk bevrijd worden van vieze, slijmerige kwijlerige mannen.
Laat de keuze nu op iemand anders gevallen zijn wat ik heel goed begrijpen kan daar zij zich uitstekend raad weet met dergelijke heerschappen en zich er zelfs graag mee omringd zoals zo vaak te lezen/zien valt…
Oeps… verkeerde STAD… verkeerde PROVINCIE… verkeerde MARTINE!
Freya, je neemt het ons vast niet kwalijk dat wij, de leden van TeamLeon, de leden van Overvonne, de posters van dit blog… Christa niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet) serieus nemen.
@0013
Ik geloof niet dat Christa weg is bij sks ze doet net zo hard mee als de rest afstand echt niet.. Yvonne heeft ze ook niet los gelaten dus nee Christa liegt en bedriegt de boel nog steeds..
Ik heb heksen ontmoet die het leven “leven” volgens de traditie.
Die zeggen en roepen alleen dingen die ze echt helder zien.
En vaak dat niet eens want het gaat om hun eigen kwaliteit van leven. Dat onderscheidt de ene heks van de andere raddraaier.
De gegevens die deze “zuivere” heks bedacht over mij op internet te moeten zetten zijn niet alleen “niet gecheckt” maar ook niet via een “glazen bol”. Slecht afgeleverd huiswerk noemen we dat, zowel in de niet heksen- als in de wel heksenwereld. Dom gokwerk en helaas voor deze “zuivere” heks foutief.
Het staat als een paal boven water dat ik haar niet persoonlijk ken. Wat mij echter niet weerhoudt een mening te hebben over wel of geen broddelwerkjes. Wat over mij ging, geschreven door deze “heks”, zijn en waren niets anders dan zeer onhekse stukjes tekst.
Je hoeft mensen niet altijd persoonlijk te kennen om te weten of iemand wel of niet de traditie begrepen heeft.
Het zal je kind maar wezen
Martine Rademaker
Ik heb haar wel eens uitgedaagd om gegevens uit mijn leven online te zetten.
In principe heb ik niets te verbergen.
De uitdaging staat nog steeds. Ik weet alleen heel zeker dat ze het niet doen gaat, omdat ze niets, maar dan ook niets over mij weet.
Behalve mijn naam en misschien mijn meisjesnaam.
Ook zal ze niets over mij vinden via haar glazenbol. Ook niet over mijn kinderen.
Ik doel dan vooral op feiten die ik zelf nog nooit online gezet heb. Dus alleen specifieke dingen die alleen ik weet.
Paulien
Ik heb ook een glazen bol.
Of eigenlijk meer de vissenkom van Martine.
En die zegt…………
Dat Christa die uitdaging echt niet aangaat.
Goed he, die glazen bol/vissenkom van Martine van mij.
Marja de Baare
Ach Paulien;
Ze moet mijn huis nog steeds zien te vinden via haar glazen bolletje….en ze weet ondertussen dat dat in Maastricht staat…en huis makkelijk te herkennen jòh !
Zelfs op Google-earth zie je nog m`n tuut-tuut naast m`n barak staan.
Owh trouwens over Maastrich gesproken…sks….6226 jullie zitten er 2 postcodes naast….plaats je de postcode van mijn wijk dan zit je goed, daar woont nog steeds een veroordeelde pedosexueel…weet je wat wees zeker…doe 6224 en 6228….het interesseert jullie toch geen donder of het klopt of niet.
The Boss
Ik denk dat de reactie op deze dienstmededeling zal worden:
“Wacht maar af, stay tuned!”
Maar we wachten allemaal nu al zolang…
Martine Rademaker
Christa en ik zouden best een ritueel kunnen doen waar van de klok verschrikt zou stil staan…Want wat is tijd eigenlijk?
Ik heb met Christa geen nare dingen ondervonden..Denk dat een iedereen strijd voor zijn doel al is dat niet altiojd gelijk aan het doel van een ander
Ik val ook uit de toom bij sks omdat ik vind dat pedo’s die niks hebben gedaan ook niks mag aanrekenen…Ik heb het wel gedaan maar later toen ik in de gaten kreeg dat er ook pedo;s zijn die niks doen heb ik nagedacht en me afgevraagd is dat wel eerlijk wat ik doe? neen…Zo als ik heb gehandeld om direct in te grijpen is stukken eerlijker..Christa begrijpt me dat ik zo denk maar eerlijk gezegd ben er wel wat bang voor maar oke dat heb ik ook van mannen van 34 die me ten huwelijk vragen…
Strijden voor een doel hoor je mij ook niet over.
Wel over beweren een zuivere heks te zijn en vervolgens onder die noemer dingen proberen te plaatsen om ten eerste iemand zwart te maken en dan ook nog niet zuiver want de informatie klopt niet want je hebt het niet gecheckt.
Ik ben niet degene die zich de hele tijd er op voorstaat heks te zijn.
En wees nou eerlijk, echte heksen roepen vaak niet zo hard dat ze heks zijn…
Martine Rademaker
Kijk, dat vind ik dan bijzonder hypocriet naar ons toe Freya. Het is heel mooi dat ze deze gedachte van jou begrijpt en accepteert. Waarom doet ze dat bij ons niet dan?
Wij denken er hier allemaal namelijk precies zo over!
Conclusie: Christa is dus niet eerlijk. Christa meet met meer dan twee maten.
@0013
Bert en Ernie hebben er een mooi liedje voor geschreven ooit.
Die hadden blijkbaar wèl een heldere glazenbol, dat ze ons wachten toen al voorzien hadden.
wachten duurt laannggg… laannggg…. laannngg…
wat duurt dat wachten laannggg
ik wacht nu al zo laannggg… laannggg…. laannngg…
wat wacht ik toch al laannggg
Waar “ik” makkelijk vervangen kan woorden voor “wij”
@0013
Dat weet ik ook niet sorry..ze heeft ook tegen mij gezegd kan wel uitspatten in misbruik..Oke ik weet dat het kan..het voordeel van de twijfel geef ik ze maar doe ik met iedereen wel maar sommigen hebben het wel vernield
@ Freyja: Ik denk dat 0013 niet van je verlangt dat je kiest hoor. Ze geeft alleen aan dat ze vindt dat Christa wat onduidelijk is in haar manier van uiten, zacht uitgedrukt.
Je vriendschap met haar is één ding. Je postings hier en hoe wij over jou denken en hoe je met ons communiceert, is een ander ding. Je maakt je eigen keus hier in.
BigBoy
Toch even wat anders wat me nu op valt op sks
Die ka zegd ook regelmatig monster en Yvonne schold me ook uit van monster zou 1+1 toch 2 zijn?
@BigBoy inderdaad. Ik verlang natuurlijk niet dat Freya een keuze moet gaan maken. Dat is niet de intentie. Ik wil alleen laten zien dat ze met twee of meer maten meet.
Verder is Freya vrij om denken en te handelen uiteraard. (Denk ook niet dat ik daar enige invloed op zou kunnen uitoefenen, al zou ik willen)
Freya, sowieso… monster roepen tegen een persoon welke je eerst met veel bombarie op je site gehaald hebt.
De meeste hier weten nog wel hoe dat gegaan is toen, op de site van Alathea. Het begon met een gedicht…
Het werd op SCA/SKS aangekondigt alsof Freya speciaal dit gedicht voor SKS geschreven had.
En zo worden mensen keer op keer beduveld. Yvonne denkt echt dat zij de enige is die op sites als die van Alathea komt.
@0013
Dat gedicht was voor het meisje geschreven ver voor ik vonne kende
Maar vonne wil altijd alles hebben van een ander want zelf kan ze die dingen niet.
En let maar op dan zegt ze gewoon dat is mijn gedicht terwijl het gewoon van een ander is..
Ohhh wil vonne graag alles hebben….Kan voor gezorgd worden hoor als mijn lontje weer erg kort is
Freyja,
Probeer er voor te zorgen dat Vonne jouw lontje niet erg kort krijgt. Blijf altijd in je achterhoofd houden dat zij het NIET waard is! Jij staat nog altijd boven haar en hou dat zo!
S.